tisdag 28 oktober 2008

Första kunden

hade jag idag. Det gick bra och var roligt. Jagar skruvar till nya klösmöbeln, saknas rätt typ och jag var i bromma idag och fick fyra skruvar men det var fel sort. Gha!

Kattungarna är superroliga. Springer omkring som galningar och Zoe är måttligt road över extrajobbet. Nefertari har rasat uppåt i vikt och jag tror jag hittat anledningen till att vissa gått upp mycket mindre helt plötsligt och andra mycket mer. Zoe lägger sig ner, i boet eller utanför boet i buren och det är inte alla bebisar som märker det. Så ibland blir vissa solodiade och sjusovare som Shai missar lite. Men det gör inget, för nu är Nefertari också en 4 hg bebis:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh, du får skälla på mig extra mycket nästa gång för att jag fixade fel skruvar... :( Skönt att läsa att det löste sig ändå!